Strona głównaPracaPraca na infolinii dla 50-latków

Praca na infolinii dla 50-latków

Firma Provident planuje zwiększyć prawie dwukrotnie liczbę konsultantów w swojej infolinii. Zmiana ta wiąże się z wydłużeniem przez firmę czasu pracy infolinii w weekendy i święta o blisko 100 godzin miesięcznie. Firma chce dać szanse na zatrudnienie także osobom po 50. roku życia.
- Polska ma jeden z najniższych w Europie wskaźników zatrudnienia osób po pięćdziesiątce i my dołączamy do tych, którzy chcą to zmienić – mówi Małgorzata Skibińska, kierownik ds. personalnych w Provident Polska.
- Dla nas ważne są kwalifikacje, a nie wiek osoby. Uważamy, że osoby po pięćdziesiątce potrafią równie dobrze wykonywać swoje obowiązki, co ich młodsi koledzy, a dodatkowo posiadają bardzo cenne dla nas doświadczenie – dodaje.

Aleksandra Dudzisz / Senior.pl

Zgłoś błąd lub uwagę do artykułu

Zobacz także

 

 

 

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Komentarze

  • 10:53:37, 23-07-2008 Ircia

    Nic poza lakoniczną informacją a gdzie konkrety?
  • 16:56:07, 24-07-2008 frundzielosia

    Też spodziewałabym sie jakiś konkretów!
  • 18:24:01, 24-07-2008 karima

    Konkrety są - nazwa firmy i rodzaj pracy - wystarczą by zainteresowani znaleźli więcej na przykład na stronie Providenta. To jest informacja dziennikarska w końcu a nie oferta pracy
    Swoją drogą moja kuzynka pracuje na infolinii bankowej - nikomu nie polecam, za żadne pieniądze... a w tej firmie jeszcze gorzej będzie bo sfrustrowanych klientów więcej.
  • 00:11:46, 06-08-2008 SzeryFinansowy

    Nie od dziś wiadomo, że rotacja w PROVIDENT jest bardzo wysoka. Tym wyższa, im niższe stanowisko. O ile na samej górze stabilizacje zatrudnienia widać, to na samym dole jest bardzo źle. Przedstawiciele, prowadzący tzw. "obsługę domową pożyczek" to temat o najwyższej rotacji. Dlaczego tak jest? Wnioski pozostawiam do Państwa przemyśleń!
  • 00:16:31, 06-08-2008 SzeryFinansowy

    Cytat:
    karima
    Swoją drogą moja kuzynka pracuje na infolinii bankowej - nikomu nie polecam, za żadne pieniądze... a w tej firmie jeszcze gorzej będzie bo sfrustrowanych klientów więcej.
    Nawet w takiej sytuacji, w jakiej jest PROVIDENT z porażki próbuje się zrobić sukces. PROVIDENT, który ma problemy z rekrutacją i utrzymaniem pracowników próbuje wylansować siebie, jako firmę, która troszczy się o pięćdziesięciolatków. Straszna obłuda i cwaniactwo!
  • 00:47:39, 06-08-2008 SzeryFinansowy

    Cytat:
    Ircia
    Nic poza lakoniczną informacją a gdzie konkrety?
    Jakiś czas temu Ślązak zadzwonił do infolinii PROVIDENT i nagrał rozmowę z konsultantką, po czym wysłał nagranie na portal. To nagranie jest wizytówką pracy na infolinii PROVIDENT.
    Ten człowiek na pewno przeczytał Ustawę o kredycie konsumenckim i wiedział więcej, niż wynika z nagrania. Znał również terminologię finansową. My finansiści na długo przed wprowadzonym w ustawie określeniem "Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania" używaliśmy określenia "Efektywnej stopy oprocentowania" i on również w nagraniu takiej użył. A co do konsultantki, to była ona niedouczona i gubiła się w wypowiedziach.
    Podaję link! Można się nieźle ubawić, słuchając nagrania.
    http://www.wrzuta.pl/audio/ytjTrlt3ud/pozyczka_na_traktor
    ... zobacz więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Poradnik-zdrowia.pl
  • Pola Nadziei
  • Akademia Pełni Życia
  • EWST.pl
  • Oferty pracy