Porady - pytania i odpowiedzi

2015-01-09 13:05 autor: angru46

4 549 odsłon

Urządzenie do obniżenia rachunku za prad

Czy ktoś z Państwa ma urządzenie do obniżenia rachunku za prad o nazwie Energy Saver Pro .Jakie efekty .Czekam na opinie.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2015-01-11 17:15 autor odpowiedzi: Wykładowca27

    Witam serdecznie.
    NIe mam w posiadaniu tego urządzenia ale przeanalizowałem troszkę całą sprawę i mnie osobiście nie przekonuje te urządzenie.
    Po piewsze co to za oszczędzanie skoro te urządzenie też pobiera prąd.
    Po drugie ten wynalazek nie jest dla mnie osobiście nowośćią ze względu na to że to zwykły filtr który nie pozwala niby na skoki napięcia czyli inaczej mówiąc straty energi użytkowej.
    PO trzecie te urządzenie ma chronić sprzęt w całym domu ??To po co instalować rozdzielnie bezpiecznikowe w mieszkaniach??
    Reasumują zastosowanie stabilizatora sieciowego nie jest dla mnie osobiśćie żadnym osiągnięciem i nie jestem przekonany że to daje jakieś oszcędnośći, a jeśłi już to znikome.
    Lepiej wymienić sobie oświetlenie w całym domu na LEdowe i to z pewnośćią da spore oszczędnośći.

    Pozdawiam

    MORTAR IT SERVICE

    Oceń odpowiedź 0 7

    skomentuj | odpowiedz

  • 2015-01-11 18:10 autor odpowiedzi: angru46

    Masz racje.to jest zwykłe naciąganie naiwnych ludzi na pieniądze ,znalazłem to na stronie  z szerokim opisem i z ciekawości zadałem pytanie.

    Oceń odpowiedź 3 2

    skomentuj | odpowiedz

  • 2016-01-16 21:14 autor odpowiedzi: filutek_tek

    Uwaga na tzw. urządzenie do "oszczędzania energii" o nazwie Energy Saver Pro. Zgodnie z informacją umieszczoną na oficjalnej stronie firmy, to urządzenie miało oszczędzać do 75% energii elektrycznej. Firma zobowiązywała się również do załatwienia reklamacji, w tym zwrotu pieniędzy, gdyby urządzenie nie spełniało tych kryteriów. Zakupu urządzenia dokonałem w marcu 2015, za cenie 155zł. Zapłaty za dostarczony towar dokonałem poprzez kuriera: ARKADIS 75-132 Koszalin ul. Mieszka I 22B Zanim dokonałem zakupu, przez około miesiąc czasu, codziennie notowałem stan licznika energii elektrycznej, po to aby móc stwierdzić, czy rzeczywiście urządzenie oszczędza energię.Po włączeniu urządzenia do sieci, codziennie sprawdzałem stan licznika i nie stwierdziłem żadnych oszczędności w zużyciu prądu. W dniu 17.03.2015r. złożyłem reklamację pocztą elektroniczną. Otrzymałem odpowiedź o treści: "Szanowny Panie, Pana sprawa została przekazana do Działu Reklamacji, który prześle Panu pełną instrukcję, gdzie należy zwrócić produkt oraz jak zostaną zwrócone Panu pieniądze. Prosimy o niewysyłanie urządzenia na podany przez Pana adres, gdyż jest to adres kuriera. Z poważaniem" Firma znajduje się w USA! (TopWeb Offers Pro LLC, Trolley Square Suite 20C 19806, Wilmington, DE, NIP 33-1223212 Od tamtej pory w tej sprawie nic się dzieje. Ponadto regulamin pośrednika zawiera klauzulę o treści: "V. TWOJE OBOWIĄZKI JAKO KLIENTA: Klient ponosi odpowiedzialność za wybór swojego produktu i jego przydatność do celów. Klientowi nie wolno podejmować działań, które mogą zaszkodzić dobrej opinii, bezpieczeństwu i/lub dostępności usług naszej firmy." Jest to sprzeczne z moim prawem konsumenta, gdyż mam prawo wyrażać opinię o produkcie. Pojawia się też podejrzenie że skoro zawarł taką klauzulę, to mógł wiedzieć, że jego towar jest bublem i dlatego zabezpieczył się takim wpisem.

    Oceń odpowiedź 1 3

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Mój profil

Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Elektronika użytkowa: pozostałe

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania



  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X